אשכולות #02
מכאן -
ועד העליה לאוויר
תאריכי יעד לאפיון, עיצוב ופיתוח אשכולות 02. הלו"ז הינו משוער וייתכנו שינויים וחריגות מלוח זמנים זה.
#01 אפיון
מחקר מקדים
מחקר שוק ומתחרים נועד להכרת התחום בו אנחנו פועלים, ללמוד את המתחרים שלנו, לזהות מגמות וקונבנציות, ולגלות הזדמנויות.
פרסונות משתמש
פרסונות משתמש הם פרופילי משתמשים הנוצרים על בסיס המידע שנאסף בשלב המחקר. המידע מתורגם בעזרת הפרסונה לפרופיל משתמש שעוזר לנו לאורך הפרויקט בכל החלטה הקשורה לקהל היעד.
תרחישי שימוש
תרחישי שימוש מדגימים כיצד משתמשים מתנהלים בתוך המערכת, היכן התחילו את הפעילות באתר או באפליקציה, מה היו הפעולות אותם ביצעו, והיכן סיימו – במטרה שימצאו את הצורך שבשבילו נכנסו לאתר.
ארכיטקטורת מידע
ארכיטקטורת מידע היא תכנון וארגון מבנה המידע באתר או באפליקציה לפי היררכיה. סכמת השמות והניווט, באופן שיספק מענה לצרכי המידע ויעדי המערכת והארגון.
אפיון מסכים
מסכי האפיון הם התוצר הסופי של האפיון ומתבססים על אריטקטורת האתר, הם מציגים את מסכי האתר השונים בתרשים שחור –לבן בדיוק כמו אדריכלות של דירה, מקום מדוייק לכל רכיב לפי רמת החשיבות שלו, ותכנון נכון של שטח העמוד.
#02 עיצוב
עיצוב עמוד הבית
בעיצוב עמוד הבית מתקבלות ההחלטות לגבי השפה העיצובית שתלווה את האתר, שכמובן נגזרת מהמותג והערכים שלו, סקאלת צבעים, סוג גופן, סגנון וכו'.
עמודים פנימיים
עיצוב העמודים בקו עיצובי אחיד, ויחד עם זאת לתת לכל עמוד את הייחודיות שלו בהתאמה לתוכן וחווית המשתמש.
#03 פיתוח
פיתוח האתר
פיתוח האתר בוורדפרס עם הטכניקות העדכניות, 'בניה נקיה' עם בסיס טוב לקישום האתר ולהאצת האתר.
רספונסיביות
התאמת האתר למסכים השונים: דסקטופ, טאבלט ומובייל.
עליה לאוויר
הגדרת דומיין, שטח אחסון ועליה לאוויר - רגע השיא בס"ד.